Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Експерт предупредува: Предлозите на СЗО би можеле да им го одземат суверенитетот на нациите, да создадат светска тоталитарна држава

 

Во интервју за The Defender, д-р Френсис Бојл,  ги повика федералните и државните влади на САД веднаш да излезат од СЗО – Објавено на Children’s Health Defence

 

 

Тајни преговори се одржаа неодамна во Женева, Швајцарија, за да се разговара за предложените амандмани на Меѓународните здравствени регулативи (IHR) на Светската здравствена организација (СЗО), кои се сметаат за обврзувачки инструмент на меѓународното право.

Слични преговори се одржаа минатиот месец за изработка на нов договор за пандемија на СЗО. Иако двете често се мешаат, предложените амандмани на МЗР и предложениот договор за пандемија претставуваат два одделни, но поврзани групи на предлози кои фундаментално ќе ја сменат способноста на СЗО да одговори на „итни случаи на јавното здравје“ низ целиот свет – и, предупредуваат критичарите, значително ќе го отстранат суверенитетот на нациите.

Според авторот и истражувач Џејмс Рогуски, овие два предлози ќе ја трансформираат СЗО од советодавна организација во глобално раководно тело чии политики ќе бидат правно обврзувачки. Тие, исто така, во голема мера ќе го прошират опсегот и досегот на МЗР, ќе воспостават систем на глобални здравствени сертификати и „пасоши“ и ќе и дозволат на СЗО да наложи медицински прегледи, карантини и третмани.

Рогуски рече дека предложените документи ќе ѝ дадат на СЗО моќ над средствата за производство за време на прогласена пандемија, ќе повикаат на развој на инфраструктурата на IHR на „влезните точки“ (како што се националните граници), ќе пренасочат милијарди долари на „Индустриски комплекс за итни случаи на фармацевтска болница“ и можност да се отстрани споменувањето на „почитување на достоинството, човековите права и основните слободи на луѓето“.

Д-р Френсис Бојл, автор на неколку учебници за меѓународно право и експерт за биооружје кој го подготви Законот за антитероризам со биолошко оружје од 1989 година, неодамна разговараше со The Defender за опасностите  и потенцијалната незаконитост  на овие два предложени документи.  Алармот го вклучија и други истакнати аналитичари.

 

 

 

Предлозите би создале „светска тоталитарна медицинска и научна полициска држава“

 

На состанокот во Женева од 9 до 13 јануари, Комитетот за преглед на МЗР на СЗО работеше на развивање на „технички препораки до генералниот директор [на СЗО] за амандманите предложени од државите членки на МЗР“, се вели во документот на СЗО. IHR првпат беа донесени во 2005 година, како последица на SARS-CoV-1 и стапи на сила во 2007 година. Тие претставуваат еден од двата правно обврзувачки договори што СЗО ги постигна од своето основање во 1948 година – другиот е Рамковната конвенција за контрола на тутунот.

Како што претходно објави The Defender, рамката за МЗР веќе му дозволува на генералниот директор на СЗО да прогласи вонредна состојба за јавно здравје во која било земја, без согласност на владата на таа земја, иако рамката бара двете страни прво да се обидат да постигнат договор.  Според истиот документ на СЗО, препораките на Комитетот за ревизија на МЗР и Работната група на земјите-членки за измени и дополнувања на меѓународните здравствени регулативи (2005) (WGIHR), ќе му бидат доставени на генералниот директор на СЗО Тедрос Аданом Гебрејесус до средината на јануари, во пресрет на 76-то Светско здравствено собрание на СЗО кон крајот на мај.

Бојл рече дека ја доведува во прашање законитоста на горенаведените документи, наведувајќи го на пример фактот дека „предложениот договор на СЗО ја прекршува Виенската конвенција за правото на договори“, која беше ратификувана во 1969 година, и која Бојл ја опиша како „меѓународно право на договори за секоја држава во светот“. Бојл ја објасни разликата помеѓу најновиот договор за пандемијата и предлозите за МЗР. „Договорот на СЗО ќе формира посебна меѓународна организација, додека предложените регулативи ќе функционираат во контекст на СЗО што го имаме денес“. Сепак, тој рече: „Имајќи ги прочитано и двата, тие се различни, но без разлика“. Тој објасни:

„Или едниот или двата ќе формираат светска тоталитарна медицинска и научна полициска држава под контрола на Тедрос и СЗО, кои во основа се предна организација на Центарот за контрола и превенција на болести (CDC), Тони Фаучи, Бил Гејтс, Биг Фарма, индустријата за биовојување и кинеската комунистичка влада која плаќа добар дел од нивните сметки. Или ќе ги добијат прописите или ќе го добијат договорот, но и двете се егзистенцијално опасни. Ова се навистина опасни, егзистенцијално опасни и подмолни документи“.

Бојл, кој опширно пишуваше за меѓународното право и расправаше за случаите во име на Палестина и Босна во Меѓународниот суд на правдата, изјави за Дефендер дека „никогаш не прочитал договори и нацрт-меѓународни организации кои се толку целосно тоталитарни како регулативите за МЗР и договорот на СЗО“, додавајќи:

Или еден или двата документа ќе формираат тоталитарна медицинска и научна полициска држава која ќе биде надвор од контролата на националните, државните и локалните власти. И регулативите за МЗР и договорот на СЗО, колку што можам да забележам од нивното читање, тие се специјално дизајнирани да ги заобиколат националните, државните и локалните власти кога станува збор за пандемии, третман за пандемии и исто така тука се вклучени и вакцините”.

Разговорите и за предложениот договор за пандемијата и за предложените амандмани на МЗР се чини дека следат слична временска рамка, со цел да бидат поднесени на разгледување за време на Светското здравствено собрание на СЗО од 21 до 30 мај. „Јасно ми е дека ги подготвуваат и регулативите и договорот за усвојување од Светското здравствено собрание во мај 2023 година“, рече Бојл. Според СЗО, Меѓународното преговарачко тело (International Negotiating Body – INB) кое работи на Договорот за пандемијата ќе презентира „извештај за напредокот“ на состанокот во мај, со цел да го претстави неговиот „конечен исход“ на 77-то Светско здравствено собрание во мај 2024 година.

 

 

 

Бојл: предложениот законски обврзувачки договор за пандемија го прекршува меѓународното право

 

Коментирајќи го договорот за пандемијата, Тедрос рече: „Лекциите од пандемијата не смеат да останат ненаучени“. Тој го опиша сегашниот „концептуален нула нацрт“ на договорот како „вистински одраз на аспирациите за поинаква парадигма за зајакнување на превенцијата од пандемијата, подготвеноста, одговорот и закрепнувањето“.

Рогуски, во својата анализа на „Договорот за пандемијата“, предупреди дека тој ќе создаде „правно обврзувачка рамковна конвенција која ќе предаде огромни дополнителни, правно обврзувачки овластувања на СЗО“. Со други зборови, 194-те земји-членки на СЗО „ќе се согласат да го предадат својот национален суверенитет на СЗО“. Ова „драматично би ја проширило улогата на СЗО“, со вклучување на „целосно нова бирократија“ – „Конференција на страните“, која би ги вклучила не само земјите-членки туку и „релевантните засегнати страни“. Оваа нова бирократија, според Рогуски, „ќе биде овластена да ги анализира социјалните медиуми за да ги идентификува наведувачките информации и дезинформациите со цел да се спротивстави на нив со сопствена пропаганда“. СЗО моментално соработува со многу такви организации, како што е фирмата за „проверка на факти“ – NewsGuard, за овие цели.

Рогуски рече дека Договорот за пандемијата, исто така, ќе го забрза процесот на одобрување на лекови и инјекции, ќе обезбеди поддршка за истражување за добивка од функцијата, ќе развие „Глобален механизам за преглед“ за надгледување на националните здравствени системи, ќе го имплементира концептот „Едно здравје“(One Health) и ќе го зголеми  финансирањето за таканаречените „вежби на маса“ или „симулации“.

„Едно здравје“, замисла на СЗО, е опишан како „интегриран, обединувачки пристап за балансирање и оптимизирање на здравјето на луѓето, животните и животната средина“ кој „мобилизира повеќе сектори, дисциплини и заедници“ и „е особено важен за спречување, предвидување, откривање и одговор на глобалните здравствени закани како што е пандемијата со КОВИД-19“.

За возврат, „вежбите на маса“ и „симулациите“ како што е „Настан 201“, беа извонредно прецизни во „предвидувањето“ на појавата на КОВИД-19 и мајмунските сипаници пред тие навистина да се појават. Рогуски рече дека Договорот за пандемијата ќе обезбеди структура за пренасочување на огромни суми пари „преку пријателскиот капитализам кон корпорациите кои профитираат од декларациите за итни случаи за јавно здравје од меѓународен интерес“ (пандемии) и поттикнувањето страв што природно следува по ваквите вонредни декларации“.

Бојл предупреди дека Договорот и предложените регулативи за МЗР одат уште подалеку. „СЗО, која е гнила, корумпирана, криминална, одвратна организација, ќе може да издава наредби на вашиот лекар од примарната здравствена заштита како треба да се однесува кон вас во случај да прогласат пандемија“. Згора на тоа, рече Бојл, Договорот за пандемијата за разлика од многу други меѓународни договори, ќе биде единствен по тоа што веднаш ќе стапи во сила. Тој за Дефендер рече: „Ако го прочитате Договорот на СЗО, на самиот крај, тој јасно кажува дека ќе стапи на сила веднаш по потпишувањето.Тоа ги прекршува нормалните процеси за ратификација на договорите на меѓународно ниво според Виенската конвенција за правото на договори, а исто така и според Уставот на Соединетите држави, барајќи од Сенатот на САД да го даде својот совет и согласност за условите на договорот со дво -третинско гласање“.

Навистина, член 32 од предложениот договор во врска со неговата „Привремена примена“ вели: „[Договорот] може привремено да се применува од членка која се согласува на неговата привремена примена со тоа што ќе го извести Депозитарот писмено во моментот на потпишување или депонирање на неговиот инструмент за ратификација, прифаќање, одобрување, формална потврда или пристапување. „Таквата привремена примена ќе стапи во сила од датумот на прием на известувањето од страна на Генералниот секретар на Обединетите нации“.

„Кој и да го подготви тоа знаеше точно што прави за да го стави во сила веднаш по потпишувањето“, рече Бојл. „Со претпоставка дека Светското здравствено собрание ќе го усвои договорот во мај, Бајден може само да му нареди на Фаучи или кој и да е неговиот претставник да го потпише договорот и тој веднаш ќе стапи на сила на привремената основа“, додаде тој. „Не знам, во ниту едно од моите опсежни студии за меѓународни договори, а камоли за договори за основање меѓународни организации, за било кој што има таква одредба во него“, рече Бојл. „Тоа е целосно подмолно“.

 

 

 

Предложените амандмани на МЗР опишани како „грабнување моќ“ на СЗО

 

Според Рогуски, кој рече дека СЗО „се обидува да ја зграпчи моќта“, предложените амандмани на МЗР може да бидат уште позагрижувачки од Договорот за пандемијата. Рогуски напиша дека иако верува дека договорот за пандемијата е „важно прашање“, тој исто така мисли дека „функционира како мамка што е дизајнирана да го одвлече вниманието на луѓето од многу поголемата и понепосредна закана за нашите права и слободи – предложените измени на Меѓународните здравствени регулативи“.

Комитетот за ревизија на МЗР што работи на предложените амандмани „ја започна својата работа на 6 октомври 2022 година“, според документот на СЗО, и оттогаш се состанал пет пати, вклучувајќи ги и неодамнешните состаноци во Женева. Пристапот до состаноците беше забранет за невакцинираните.

Конечните предлози на Комитетот за ревизија на IHR и WGIHR ќе му бидат претставени на Тедрос во средината на јануари и на Светското здравствено собрание во мај. Според Рогуски, „Доколку предложените амандмани бидат претставени на 76-то Светско здравствено собрание, тие би можеле да бидат усвоени со просто мнозинство од 194-те земји-членки“. Како резултат на тоа, рече Рогуски, во споредба со предложениот Договор за пандемијата, „Измените на Меѓународните здравствени регулативи се многу понепосредна и подиректна закана за суверенитетот на секоја нација и правата и слободите на секој човек на земјата“. Според Рогуски, „Предложените амандмани ќе бараат да се отстранат 3 многу важни аспекти од постојните регулативи“, вклучувајќи го „отстранувањето на почитувањето на достоинството, човековите права и основните слободи“ од текстот на МЗР, менувањето на МЗР од „необврзувачки“ „за „правно обврзувачки“ и обврзувачки кон едни нации да „помагаат“ на другите нации. „Во суштина, Комитетот за итни случаи на СЗО ќе добие овластување да ги отфрли активностите преземени од суверените нации“, рече Рогуски.

Според Бојл, слично како и Договорот за пандемијата, „повторно, Бајден може да му наложи на својот претставник во мај, под претпоставка дека ќе ги усвојат прописите, да ги потпише прописите. А потоа, администрацијата на Бајден ќе го третира тоа како обврзувачки меѓународен договор, исто како што тоа го правеа со регулативите од 2005 година“, мислејќи на оригиналните МЗР ратификувани таа година. Тој додаде: „Тие [МРЗ од 2005 година] беа потпишани и Стејт департментот на САД во тоа време ги сметаше за правно обврзувачки меѓународен извршен договор што тие го наведуваат во официјалната публикација на Стејт департментот – „Договори во сила“. „Со други зборови, тие ги третираат прописите од 2005 година како да се договор кој никогаш не добил совет и согласност од Сенатот на Соединетите Американски Држави, а со тоа и врховниот закон на земјата според член 6 од Уставот на Соединетите Држави, кој би бил обврзувачки за сите државни и локални власти  во Соединетите Држави, дури и ако се спротивставуваат, на регулативите за МЗР или на договорот на СЗО“.

Според Рогуски, „Предложените амандмани ќе имплементираат голем број измени со кои сите апсолутно не треба да се согласат“. Овие промени вклучуваат „драматично проширување на опсегот на Меѓународните здравствени регулативи од справување со реалните ризици до справување со сè што има потенцијал да биде ризик за јавното здравје“, што рече Рогуски „широко ќе ги отвори вратите за масивна злоупотреба надвор од сѐ што сме виделе во изминатите три години“.

Предложените амандмани, исто така, ќе го префрлат фокусот на СЗО „подалеку од здравјето на вистинските луѓе“ за да „постават примарна предност на отпорноста на системите за здравствена заштита“ и ќе формираат „Национална надлежна управа“ на која „ќе и се даде голема моќ да ги спроведе обврските од овие прописи“, рече Рогуски.

Доколку се усвојат амандманите, рече Рогуски, „СЗО повеќе нема да има потреба да се консултира со која било суверена нација во која некој настан може, но и не мора да се случи во таа нација, пред да изјави дека постои вонредна состојба за јавно здравје од меѓународна загриженост во рамките на границите на таа нација“. Генералниот директор на СЗО, исто така, би можел да  прогласи: „Интермедијално предупредување за јавно здравје“, „Итен случај[и] за јавно здравје од регионален интерес“ и „Светско предупредување и известување за одговор“ од страна на генералниот директор на СЗО, додека СЗО ќе биде призната „како органот за водење и координација за време на меѓународни вонредни состојби“.

За време на такви реални или „потенцијални“ вонредни состојби, регулативите ќе ја овластат СЗО да наложи различни политики на глобално ниво, кои би биле правно обврзувачки за земјите-членки. Овие политики може да вклучуваат барање медицински прегледи или доказ за такви прегледи, барање доказ за вакцинација, ограничување на патувања, спроведување на карантин, следење контакти или барање од патниците да достават здравствени изјави, да пополнуваат формулари за лоцирање на патниците и да носат дигитални глобални здравствени сертификати.

„Надлежните здравствени власти“, исто така ќе бидат овластени да управуваат со авиони и бродови, додека мрежите за надзор за „брзо откривање на настани од јавното здравје“ во земјите-членки, исто така, ќе бидат формирани, според предложените регулативи. СЗО, исто така, ќе има овластување да се вклучи во изготвувањето на националното здравствено законодавство. Предложените амандмани ќе ѝ дадат на СЗО моќ да развие „План за распределба“, што ќе ѝ овозможи да управува со средствата за производство на фармацевтски производи и други производи за време на „вонредна состојба“ и ќе ги обврзе развиените нации да пружат „помош“ на земјите во развој.

Предложените амандмани… ќе го олеснат дигиталниот пристап до приватните здравствени досиеја на секого“, рече Рогуски, и слично на предлозите во Договорот за пандемијата, „исто така ќе ја олеснат цензурата на какви било различни мислења под маската на погрешни информации или дезинформации“. Рогуски рече дека предлозите се даваат и покрај „недостигот на придонес за општата јавност“ од „непознати и неодговорни делегати“ користејќи нејасна и „недефинирана терминологија“ и нејасни критериуми „со кои се мери подготвеноста“.

Тој рече дека предлозите „ќе ги згазат нашите права и ќе ги ограничат нашите слободи“, вклучително и правото на приватност, да се избере или одбие третман, да се изрази своето мислење, да се заштитат своите деца, да се биде со семејството и пријателите и да се биде ослободен од дискриминација, вклучително и дискриминација врз основа на статусот на вакцинација. „Конечноста на одлуките донесени од Комитетот за вонредни состојби“ предвидени со амандманите „би претставува директен напад на националниот суверенитет“, рече Рогуски.

 

 

 

Тесна соработка со фондацијата Гејтс и други

 

Според СЗО, членовите на МЗР, за време на состанокот во Женева од 18 до 21 јули 2022 година – постигнале „консензус“, согласувајќи се дека секоја нова „конвенција, договор или друг меѓународен инструмент за превенција, подготвеност и одговор на пандемијата“ ќе бидат „правно обврзувачки“ за земјите-членки. Исто така, според СЗО, дискусиите за МЗР се одвиваат не само меѓу сите земји-членки, туку и со „релевантните засегнати страни“ наведени во документот A/INB/2/4. Но, кои се овие засегнати страни?

Еден пример е GAVI – Алијансата за вакцини, наведена како „Набљудувач“ заедно со Светата столица (Ватикан), Палестина и Црвениот крст. Како што претходно беше објавено од The Defender, GAVI прогласи мисија за „спасување животи и заштита на здравјето на луѓето“ и наведува дека „помага да се вакцинираат речиси половина од децата во светот против смртоносни и изнемоштувачки заразни болести“. ГАВИ го опишува своето основно партнерство со различни меѓународни организации, вклучувајќи имиња кои досега се познати: СЗО, УНИЦЕФ, Фондацијата Бил и Мелинда Гејтс и Светската банка, како и со Алијансата ID2020, која ја поддржува имплементацијата на „вакцинските пасоши“. Основачките членови на ID2020 ги вклучуваат Фондацијата Гејтс, Мајкрософт и Фондацијата Рокфелер.

За возврат, Фондацијата Гејтс, заедно со Блумберг Филантропи, Иницијативата за здравствен пристап на Клинтон, Фондацијата Рокфелер, Меѓународната асоцијација за воздушен транспорт (ИАТА – сетете се за „пасоши за вакцини“) и Советот за население – основан од Џон Д. Рокфелер и познат по своите иницијативи за „контрола на населението“ – се наведени во истиот документ на СЗО под Анекс Ц како „недржавни членови во официјални односи со СЗО“.

„Други засегнати страни, како што одлучи INB, поканети да присуствуваат [и] да зборуваат на отворени сесии на состаноци на INB [и] да даваат информации за INB“ се IATA, Меѓународната организација за цивилно воздухопловство, Групацијата на Светска банка. „Отворена филантропија“,  фондацијата Отворено општество на Џорџ Сорос и „непрофитна организација за застапување на потрошувачите“ Public Citizen, се меѓу групите наведени во документот на СЗО како „други засегнати страни“ кои можат „да обезбедат инпути за МРЗ“, заедно со две руски  поврзани државни здравствени организации.

Водечкиот американски преговарач за Договорот за пандемијата, Памела Хамамото – претходно инвестициски банкар во Голдман Сакс и Мерил Линч – „помогна да се координираат раните одговори на појавата на ебола во Западна Африка во 2015 година … и зајакнатиот одговор на СЗО“.

Хамамото, исто така, беше „инструментална во лансирањето на Глобалната агенда за здравствена безбедност“ (GHSA) во 2014 година, „глобален напор… фокусиран на зајакнување на способноста на светот да спречи, открива и одговори на заканите од заразни болести“, предводена од ЦКБ и основана со цел да ги забрза МРЗ донесени во 2005 г.

Светската банка, Конзорциумот за глобална здравствена безбедност, Тркалезната маса за приватниот сектор и СЗО се дел од управувачката група на GHSA. AstraZeneca и Johnson & Johnson, производители на вакцини за  КОВИД-19, се членови на Тркалезната маса на приватниот сектор.

Советодавно телo на GHSA е „Конзорциумот GHSA“, кој во својот управен комитет ги вклучува школата за јавно здравје Џон Хопкинс Блумберг (која беше домаќин на Настанот 201) и Иницијативата за нуклеарна закана (NTI). Како што претходно објави The Defender, NTI организираше „вежба на маса“ која предвидуваше „фиктивна“ епидемија на мајмунски сипаници во мај 2022 година со извонредна точност. „Отворена филантропија“ го финансираше финалниот извештај за оваа вежба.

Генералните членови на Конзорциумот GHSA ги вклучуваат Фондацијата Гејтс, Амазон веб-услуги (кои ги одржуваа базите за имунизација на КОВИД-19 за ЦКБ), Универзитетот Бостон и Националните лаборатории за заразни болести (National Emerging Infectious Diseases Laboratories -NEIDL) и Emergent BioSolutions. Како што претходно беше објавено од The Defender, NEIDL е местото каде што неодамна беше развиен „нов вид на КОВИД-19 кој уби 80% од глувците заразени со вирусот“.

Emergent BioSolutions, која ја произведе вакцината на Џонсон и Џонсон и имаше губење на федерален договор од 600 милиони долари откако беа уништени милиони дози на вакцини, е поврзана со симулацијата Dark Winter за антракс од  2001 година.

Во јуни 2022 година, со поддршка на САД, Италија (сегашен претседавач со GHSA) и тогашниот претседател на Г20, Индонезија – Светската банка го објави лансирањето на „пандемиски фонд“ од 1 милијарда долари. Во ноември 2022 година, индонезискиот министер за здравство Буди Гунади Садикин, на состанокот на Г-20 одржан на Бали, се заложи за меѓународен „дигитален здравствен сертификат признаен од СЗО“ за да и се овозможи на јавноста „да се движи наоколу“. Индонезија е исто така постојан член на управувачката група на GHSA.

 

 

 

Автор: д-р Мајкл Неврадакис

Извор: Children’s Health Defence